15. května 2013

Poznej mě blíž TAG

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás (svůj první) TAG, který mě zaujal u ostatních blogerek. Většinou si tyhle články zběžně přečtu a dál neřeším, ale tenhle mi přijde povedený. A také k němu mám poprvé co říct, aspoň doufám :)

Možná, že ho ani nebudete číst, protože teď se s nimi roztrhl pytel všude okolo, ale, abych byla upřímná, na "normální" články mi teď moc času nezbývá. Snad to bude zase lepší :)


Poznej mě blíž 


Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Jsou rovné a jak už to tak bývá, toužím po krásných kudrnách :) A to tak moc, že už jsem běhala po světě i s trvalou... kde jsou ty časy!

Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Barvím. Ale kromě asi ročního blonďatého období, kdy jsem musela dobarvovat pravidelně (a proto už jsem zase hnědovlasá!), teď používám barvu tak jednou, dvakrát ročně. Zhruba stejně často chodím ke kadeřnici, většinou na zastřižení konečků.

Nosíš ten samý účes každý den nebo si s vlasy vyhraješ?
Jestli je culík účes, tak nosím každý den ten samý :) Když jdu někam mezi lidi, tak si vlasy občas i rozpustím a doma si někdy udělám dva copy (kteroužto kreaci můj muž pohotově okomentoval slovy "Vypadáš jako Nšo-či"). 

Děláš si vlastní manikúru a pedikúru nebo chodíš do salonu?
Na pedikůře jsem byla jednou, na manikůře nikdy a doma provádím pouze stříhání nehtů :) Ale na pedikůru bych chodila ráda, jen nějak není čas, nebo co :)

Jak často měníš laky na nehtech?
Teď zrovna vůbec, lak dostává dost zabrat. Navíc moje sbírka laků sestává momentálně hlavně z téměř kompletní kolekce Nude Glam od Essence, takže ten rozdíl je i tak nepatrný :) Lakuji spíš, když jdu někam mezi lidi :)

Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?
Hlavně v létě.

Jak dlouho ti ráno trvá než se nalíčíš?
Nikdy jsem to neměřila :) Ale tipuji tak do 10 minut se vším všudy.

Líčíš první oči nebo používáš make-up?
Když už si dávám make-up (v mém případě BB), tak jde na řadu jako první. 

Sbíráš make-up nebo kupuješ je to, co potřebuješ?
Jak se to vezme :) Něčeho mám víc, než stihnu upotřebit, něco mi chybí, něco nepoužívám... ale snažím se nakupovat spíš střídmě. 


Jak často nosíš umělé řasy?
Tak v tomhle jsem naprosto nepolíbená.

Líčíš se každý den?
Líčím se spíš výjimečně.

Líčíš se i v případě, když jsi celý den s rodinou?
Doma s rodinou jsem momentálně pořád :) A ne, doma se nelíčím vůbec.

Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
 S tím problém nemám, to praktikuji prakticky pořád. Lidi už mě znají :)

Kolik drahých výrobků vlastníš?
Drahé kosmetice se zatím úspěšně vyhýbám. Vždycky mi udělá radost, když si můžu koupit něco za pakatel :)

Plánuješ si denně oblečení?
Ne a nikdy jsem to nedělala. Jedině když jdu na nějakou akci, tak předem přemýšlím, co si obleču - a obvykle při tom zjistím, že vlastně nemám co na sebe :) :)

Jak často střídáš kabelky?
Zrovna teď nosím jen jednu, dřív jsem je točila podle oblečení třeba denně.

Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
Spát chodím pozdě a vstávám brzy :) 

Jak často/kdy cvičíš?
Momentálně vůbec... ale vždycky mám období, kdy se do toho pustím (už by zase bylo na čase!). Když už se do toho dám, snažím se cvičit každý den, nebo co nejčastěji, protože když jednou vynechám, je to konec! :)

Pravák/levák?
Pravák.

Jak jsi vysoká?
162 cm

Kolika mluvíš jazyky?
Česky a snad ještě pořád anglicky.

Kolik máš zvířat?
Psa, muže, dceru... :)

Jak často se zdržuješ na bloggeru?
Častěji, než bych musela :) 

Čteš komentáře na blogu?
Ano a dělají mi velikou radost, na všechny se snažím odpovídat (ne, že by jich bylo tolik, ale někdy prostě není co dodat).

Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
Spíš si teď píšu seznam budoucích článků, protože už se v tom trochu ztrácím :)

Jak jsi přišla na název svého blogu?
Chtěla jsem mít takový klidný, tichý blog :) 


Tak co, dozvěděli jste se o mně něco nového? :)

2 komentáře:

  1. Určitě jsem se dozvěděla něco nového, a příjemně jsem si početla. :)

    OdpovědětVymazat