20. května 2013

Sladká mycí pěna

Ahoj, moji milí!

Dnes Vám přináším recenzi na Mycí pěnu pro citlivou pleť od Synergen.

Pokud máte pocit, že už jste o ní někde četli, tak se nemýlíte. Dávno přede mnou ji chválila Evelin - která umí všechnu kosmetiku tak sugestivně zhodnotit, že po každém jejím článku mám chuť běžet do drogerie! Tentokrát jsem neodolala - hlavně proto, že pořízení nějakého nového "umývátka" na pleť bylo na pořadu dne. Na pěnu jsem byla zvědavá a za ty peníze... Díky, Evelin :) :)





Vůně
Je sladká. Ale přesně tím příjemným způsobem, že si nepřipadáte, jako byste měli na obličeji žvýkačku. A i když tak nějak podvědomě tuším, že se mi asi časem omrzí, zatím jsem nadšená. Pěna má vonět jako mučenka a maliny - maliny znám, mučenku nikoliv, takže nemůžu posoudit.

Obal
I když mám ráda hezké, designové obaly, u téhle pěny ho vlastně vůbec neřeším. Je to plastová klasika s odklápěcím víčkem. Co ovšem stojí za zmínku je poněkud neobvyklý dávkovač, díky kterému můžete přesně regulovat množství použité pěny.

Konzistence
Je nečekaně... ehm... pěnová (a na to jsem přišla sama :D ). Na mysli mi vždycky vytane Jar :) Pěna je lehoučká a jemná a dobře se s ní pracuje. Je to oproti mému dřívějšímu gelu trošku rozdíl - ze začátku mi přišlo, jako bych na pleti nic neměla, ale teď už je všechno v pořádku :)

Účinky
Pěna krásně do čista odličuje! Třikrát hurá! Stačí opravdu trošku "pošmrdlat" a obličej je čistý a zbavený všech líčidel. Pleť je po použití hladká a jemná, navíc pěna díky tomu, že je určená na citlivou pleť vůbec nevysušuje ani nestahuje. 


Za cenu 49 Kč (v dostání pouze v Rossmannu) nemůžu být spokojenější. Voňavá funkční záležitost za pár korun nemá chybu. 

A ještě jedna perlička na závěr - zatímco na "originál" obale uvádí výrobce objem 175 ml, na etiketě s českým popisem (ano, chválím!) je napsáno 150 ml (což můžete vidět na poněkud odrbané fotce :) ). Tak nevím :) :)







 
























A co Vy? Už jste zkoušeli nějakou mycí pěnu?

2 komentáře:

  1. Pěnu jsem zatím nezkoušela, ale musím říct, že mě docela zaujala. :) Ovšem to s tím českým a německým obsahem je divné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěna je moc příjemná a za ty peníze... :) Já sázím spíš na těch 175 ml - ledaže by u nás z originálního obsahu odlévali... :) :)

      Vymazat