30. května 2013

Jak mě zlákala Provence

Ahoj, moji milí :)

Dnes to bude (po dlouhé době!) zase o nějak té kosmetice. Konkrétně o novém šamponu z kolekce Provence od Ultra Doux.

Ultra Doux Provence Rozmarýn a oliva - šampon pro normální vlasy


Tyhle šampony (a kondicionéry, abych byla spravedlivá) jsou teď všude. Nejdříve jsem zaregistrovala reklamu v televizi a pak se začaly houfně objevovat u ostatních blogerek. Sice se mi líbily vzhledově, ale stejně jsem si je nechtěla kupovat (protože mám svůj oblíbený, nejmenovaný kokosáč, že :) :) ) Ale pak jsem zašla do Tety a tam je měli všechny. Takže jsem si je pěkně v klidu prohlédla a očichala. Což byla asi chyba, protože ten s vůní olivy a rozmarýnu na mně udělal tak silný dojem, že jsem si ho musela odnést :) Na levandulové variantě mi vadila ta růže a meruňkový voněl sice hezky, ale připomínal mi dětský meruňkový šampon (také od Ultra Doux), který jsem měla jako malá. Byl u něj nafukovací delfínek. A teď už jsem velká.I když, za delfínka bych si možná dala říct... :) No co, nikdy jsem netvrdila, že moje pohnutky při nakupování jsou nějak zvlášť racionální :) :)


Pokud jste přežili rozsáhlý (a ne moc k věci) úvod, můžete si konečně přečíst také něco podstatného :)




Obal
Je opravdu povedený. Je takový milý i elegantní zároveň a určitě ozdobí každou koupelnu. A ten můj zelený je vůbec nejhezčí! :) Mám ráda průhledně barevné lahvičky :) Šampon i kondicionér mají stejný design jen s tím rozdílem, že kondicionér průhledný není (což mi nevadí, protože ho nemám). 

Konzistence
Není na ní nic extra zvláštního - v tom nejlepším slova smyslu. Šampon je tak akorát hustý a moc pěkně pění i při malém množství. Víc asi netřeba dodávat.

Vůně
Spolu s obalem tvoří asi největší tahák téhle kolekce. O svých preferencích ohledně vůně už jsem psala výše, takže už jen dodám, že z šamponu cítím různé bylinky a je to aroma maximálně příjemné. Trošku mi připomíná i pánské toaletní vody ;) Víc takových výrobků! Sice se ve vlasech neudrží, ale na požitek při mytí to stačí až až. Koneckonců, nejsem bylinková zahrádka, že :)

Účinky
Tady s nadšením trošku uberu. Šampon je bez silikonů a parabenů - což je momentálně velký hit. Myje dobře, vlasy jsou po něm jemné a čisté. Ale výdrž se hodně blíží klasickým šamponům - tři dny s přivřenýma očima... což mě trošku mrzí, protože tím se staví prakticky na úroveň jakéhokoliv jiného šamponu.


Když to shrnu - šampon má krásný obal, báječně voní a nedělá žádnou zvláštní neplechu na vlasech. Ale jinak není vlastně ničím výjimečný a znovu si pro něj nepůjdu.

250 ml šamponu jsem koupila v Tetě za 60 Kč.






A co Vy? Také jsem podlehli vábení Provence?


4 komentáře:

  1. Já jsem zatím vábení nepodlehla, přeci jen... Možná bych raději teď vyzkoušela něco jiného. Ale vůně mě taky zaujala z celé "kolekce" asi nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky říkala, že šamponů mám dost a tak... ale na druhou stranu je to jedna z opravdu mála věcí, kterou doma vždycky využijeme :)

      Vymazat
  2. Mám fešáka doma a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :) Ono taky hodně záleží na typu vlasů a tak různě :)

      Vymazat