11. srpna 2013

Víc, než jedno slovo

Ahoj, moji milí :)

Už to bude měsíc, kdy jsem naposledy zveřejnila regulérní příspěvek. Teď chci v blogování pokračovat a pro začátek jsem si vybrala jeden hodně oblíbený TAG Jedno slovo. Což byl tak trošku oříšek, ale spíš příjemná zábava :)

Ale to bych snad ani nebyla já, abych všechno nekomentovala ze široka :) TAG kazit nebudu, ale povím vám, že za pár týdnů neblogování jsem zjistila, že :

  • měla jsem chuť blog úplně zrušit
  • blog si drží svoji návštěvnost, ať už přispívám nebo ne (což mě příjemně překvapilo :) )
  • pořád jsem si říkala, že to či ono bych měla napsat/vyfotit/poslat na blog
  • když píšu, můžu si kupovat víc kosmetiky (přeci abych měla pořád co recenzovat) :) :)
  • nic se nemá lámat přes koleno
  • možná se v budoucnu objeví jedna nová rubrika
  • jeden z důvodů, proč jsem měla pauzu byla "nutnost" pořízení nového, lepšího foťáku ;)
  • jak jednou člověk s blogováním začne, pořád to v něm někde je :)


Jedno slovo (TAG)


1. Tvoje vlasy?

Dlouhé

2. Oblíbená věc? 

Lednička :)

3. Sen z minulé noci?

Žádný

4. Oblíbené pití? 

Latté

5. Vysněné auto? 

Jednou

6. Místnost, ve které se nacházíš? 

Obývák

7. Tvůj strach? 

Výšky

8. Co bys chtěla být za 10 let? 

Mladá :)

9. S kým jsi strávila včerejší večer? 

Se Skypem

10. Co nejsi? 

Důsledná

11. Poslední, co jsi dělala?

Četla

12. Co máš na sobě? 

Župan

13. Tvoje oblíbená knížka? 

Doktoři

14. Poslední, co jsi jedla? 

Špagety

15. Tvůj život?

Kolotoč

16. Tvoje nálada? 

Přiměřená :)

17. Tvé léto? 

Horké

18. Kdy ses naposledy smála? 

Včera

19. Nejoblíbenější víkendová činnost? 

Procházky

20. Tvůj počítač? 

Běží

21. Pivo? 

Ovocné

22. Zima? 

Bílá

23. Dovolená? 

Mateřská ;)

24. Na tvé posteli? 

Peřina

25. Láska? 

Věčná


A co Vy? Dokážete se vystihnout jedním slovem? 

Žádné komentáře:

Okomentovat