20. srpna 2013

Maska, co nic nedělá

Ahoj, moji milí :)

V poslední době jsem si docela zvykla testovat různé pleťové masky v pytlíčkovém balení. Proč ne, stojí většinou pár korun, vydrží na víc použití a člověk případně nemá doma velkou tubu něčeho, co mu nevyhovuje. Což v případě téhle masky platí stoprocentně.


Maska s mlékem a medem Rival de Loop


To jsem tak jednou šla kolem drogerie Rossmman a říkala jsem si, že bych si mohla koupit nějakou maličkost pro radost. A protože jílová maska mi vyhovovala, rozhodla jsem se vyzkoušet i variantu s mlékem a medem, která je určená především na hydrataci a regeneraci pleti.

O obalu nemá cenu se příliš rozepisovat, jen kladně hodnotím český text na zadní straně. Vůně je po otevření pytlíčku dost výrazná a ne úplně moc příjemná - ono obecně tyhle mléčně-medové produkty voní jako babiččino mýdlo, co si dává do šatníku, ale na pleti ji už neucítíte. Konzistence je hodně příjemná a vyloženě krémová, masky stačí použít opravdu maličko. Bezprostředně po nanesení lehce štípe, ale tenhle pocit hned odezní. Po zaschnutí bílá barva zprůhlední a maska se jakoby vsákne do pleti. A co se týče účinků... nic. Žádná viditelná hydratace nebo aspoň zjemnění, pleť je sice nepatrně zklidněná, ale od všech těch olejů a mléka bych čekala mnohem výraznější efekt. 

Suma sumárum, maska nemá co nabídnout a znovu si ji v žádném případě nekoupím. A myslím, že zase na nějakou dobu zůstanu u své osvědčené klasiky, pro jistotu :)

Cena za 2x8 ml je 18 Kč, ke koupi ve všech drogeriích Rossmman
































A co Vy? Zkoušíte rádi nové masky?


3 komentáře:

  1. To je hezké, ale asi si to tedy nepořídím... Masku k ničemu nepotřebuju. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A prosím pěkně, přimlouvám se za vypnutí ověřování komentářů, kolikrát na to zapomenu a komentář zmizí v propadlišti dějin... :)

      Vymazat
    2. Já jsem měla za to, že jsem to rušila, musím na to mrknout, díky moc za upozornění!!!
      No jo, za tuhle masku je škoda i těch pár korun.

      Vymazat