14. srpna 2013

Moře hydratace

Ahoj, moji milí :)

Dnešní recenze by se dala nazvat trošku s křížkem po funuse, i když  ne tak docela. Bude řeč o hydratační kúře od Alverde, která se ale v současné době prodává v trošku jiném balení. Troufnu si předpokládat, že složení a účinky zůstaly stejné. 

Alverde hydratační kúra s mořskými řasami

Kúru jsem si koupila už někdy v zimě, kdy se zrovna doprodávala. Dnes ji seženete v jiném - větším a praktičtějším balení. Pořídila jsem si ji v rámci předsevzetí Musím se víc starat o pleť.  Myslela jsem, že se mi bude hodit hlavně po zimě na "vylepšení" pleti, ale, popravdě řečeno, mnohem víc jsem ji ocenila právě teď v létě. Je to způsobeno hlavně tím, že zatímco v zimě nemám nejmenší problém s používáním nejrůznějších výživných, hydratačních a regeneračních krémů (no dobře, používám jeden a k tomu olejíček od Saloos, ale Vy víte, jak to myslím), v létě mi každý, i ten sebelehčí a sebejemnější krém působí hotové utrpení, takže se prostě nemažu vůbec ničím... a pleť podle toho samozřejmě taky vypadá, sluníčko taky nemá zrovna hydratační schopnosti, takže upřímně doznávám, že jsem prostě v létě vysušená jako treska. Tedy v případě, že nesáhnu po hydratační kúře. A navíc moře a léto přeci patří neodmyslitelně k sobě :) :)


Balení
Jak už jsem zmínila v úvodu, dnes se kúra prodává v praktičtějším balení v podobě lahvičky, já jsem měla ještě původní ampulky, které mají pár nevýhod - když pomineme otvírání, které ale není zase tak složité, jak by se na první pohled mohlo zdát, množství v jedné ampulce mi vystačilo na dvě použití. A malá skleněná otevřená ampulka je na skladování přeci jen o trošku náročnější, než klasický uzavíratelný obal. Jinak jsem s balením problémy vcelku neměla. Klasicky oceňuji obsáhlý český text na zadní straně, uvnitř je i obrázkový návod k otevření, jednotlivé ampulky jsou dobře zabezpečeny proti vypadnutí, potažmo rozbití. Obal jako takový by první cenu za design asi nezískal, ale je praktický, účelný a po dobu pobytu v mé koupelně beztak zavřený ve skříňce :) :) A ampulky jako takové ve mně vzbuzují takový "profesionální" dojem.





















Vůně a konzistence
Neřekla bych, že sérum nějak zvlášť voní po moři (nebo po řasách). Přijde mi spíš neparfémované, nanejvýš tak jemně, že jsem to ani nezaznamenala. Což mi naprosto vyhovuje. Sérum se nanáší pod krém (jedno jestli denní nebo noční), já ho používala na noc. Co se konzistence týče, nevím, jak bych ji co nejpřesněji popsala - první slovo, co mě napadlo je mastná, ale ve skutečnosti vlastně taková vůbec není. Každopádně se s kúrou moc dobře pracuje, pěkně se roztírá a díky tomu vystačí jedna ampulka, která je podle návodu určena pro jednorázovou aplikaci, na dvě použití. Sérum se dobře vsakuje a nezanechává pocit mastné nebo zatížené pleti.


















Účinky
Po prvním použití jsem byla trošku rozpačitá, protože jsem čekala výsledky okamžitě, aneb probuďte se o pět let mladší :) Pleť mi nijak zvlášť hydratovaná nepřišla, skoro se mi zdálo, že když použiji jen samotný krém, je to o dost lepší. Ale sérum sem používala dál. A už po zhruba třech dnech jsem viděla ten rozdíl - zatímco napoprvé pleť kúru doslova vcucla jako houba, najednou mi stačilo používat čím dál tím menší množství, protože kůže už prostě nebyla tak "hladová". Samozřejmostí byl i viditelný efekt - suchá místa se přestala loupat a pleť působila svěžejším dojmem. 
















Aktuálně seženete kúru v balení 10 ml za cenu lehce kolem sto korun (pokud si to dobře pamatuji)


Když to shrnu, tak jsem náramně spokojená a určitě Vám doporučuji kúru vyzkoušet, za ty peníze to stojí :)





A co Vy? Používáte nějaké pleťové sérum?

4 komentáře:

  1. Ja som mala zatial len jednu takuto kuru a to Matriciane od Biodermy, a ta bola super. Teraz na jesen planujem jednu s Ryorom. Podla mna raz za rok je to super!

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je fajn dopřát pleti něco navíc :)

      Vymazat
  2. Já tedy zrovna teď žádné sérum nepoužívám, ale koukám, že něco takového možná zkusím, protože se teď po těch vedrech jaksi víc loupu. :) Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) To počasí dává zabrat asi každému, mně navíc v těch vedrech krémy i vadily :/

      Vymazat