23. září 2016

Zázračná Neutrogena

Blíží se zima. Předevčírem ráno venkovní teploměr naměřil tři stupně nad nulou, tak mi nevykládejte o babím létě! Včera jsem poprvé po létě zmáčkla kouzelný knoflík topení. Ale k věci. Možná už jsem se někdy zmínila, že zima mi přináší trápení v podobě (nediagnostikovaného) exému na rukou. Což znamená kůži na kloubech prstů praskající až do krve, nesnášenlivost vody (ale radši se budu stokrát denně mazat, než mýt nádobí v rukavicích!). Není to nic příjemného, ale naštěstí mám svého pomocníka jménem Neutrogena.

Balení o obsahu 200 ml je z bytelného plastu a má šroubovací víčko, které drží a drží :) Konzistence je lehká, trošičku gelová (nebo alespoň mně to tak přijde) a i když se to nezdá, i opravdu malé množství kůži krásně hydratuje ale neumastí. Vůně je jemná a nevtíravá, typická pro tuhle značku. 

Používám ho nejen na své zubožené ruce, ale taky na hrubou kůži na loktech a na ztvrdlé paty. A nechci ho půjčovat manželovi! :)

Neutrogena je v současné době dostupná v drogeriích a i v supermarketech (určitě minimálně v Kauflandu).

Cena se pohybuje kolem 100 korun a vydrží opravdu dlouho.

P.S. Tohle "vykecávání" mi tak moc chybělo :) :)








A co Vy? Máte nějakou "speciální" zimní kosmetiku?

Žádné komentáře:

Okomentovat