28. září 2016

Dítě Bridet Jonesové

Ahoj, moji milí :)

Aby té kultury náhodou nebylo málo, vyrazila jsem do kina. A rovnou na trhák o Bridet. Tak honem recenzi, než to všichni (možná spíš všechny) uvidíte na vlastní oči :) A je opravdu o co stát.

Úvodem se musím přiznat, že jsem nikdy moc nechápala to "šílenství" kolem hlavní hrdinky nyní už tří knih a filmů. Je tedy pravda, že první díl jsem četla někdy už snad na základní škole (což je výhoda sdílení knihovny se starší sestrou, rovněž knihomolkou) a film jsem viděla začátkem střední školy... takže jsem v té době logicky nebyla a ani nemohla být cílová skupina. Bylo to vtipné (teď mluvím o filmu, knížka mě vlastně moc nezaujala), ale další díl už jsem pak ani vidět nechtěla. 

Třetího dílu knihy jsem si všimla víceméně náhodou a přešla jsem ho bez zastavení. Samotnou by mě ani nenapadlo jít do kina, ale když mi sestra (jaká náhoda!) zavolala, že má volný lístek právě na Bridget Jonesovou, tak jsem po krátkém váhání na téma - Jít do kina na Bridget nebo nejít vůbec - zvolila první možnost. A udělala jsem moc dobře :)

Bridget Jonesová se příliš nepodobá té ztřeštěné třicátnici, kterou známe s předchozích dílů. Je štíhlá, úspěšná a... opuštěná. I když, ne tak docela. S Markem Darcym jim to (opět) nevyšlo, ale teď je sním těhotná... Ačkoliv, možná by mohl být otcem i ten sympatický Američan - jak že se to vlastně jmenuje?

To je ve zkratce hlavní zápletka. A protože Bridget nechce jít na genetické testy, které by určily, kdo je vlastně otcem dítěte, nezbývá než doufat, že to nějak pozná sama... ale jak? Situaci trošku komplikuje i fakt, že oba pánové se (po prvotním šoku) nadšeně vrhají do role budoucího tatínka, což s sebou přináší bezpočet komických i absurdních situací...

Jak to všechno celé dopadne? Kdo bude vítězem souboje o Bridgetino srdce a otcem dítěte?

Uznávám, že je film "trošku" přitažený za vlasy, ale všechno je podáno tak vtipně, že člověk pro samý smích nemá čas nad situacemi přemýšlet. Díky bohu za to, že film byl s titulky, protože jinak by přes burácející obecenstvo nebyly slyšet ty skvělé gagy! Povedený soundtrack už je jen třešinkou na dortu.

Takže pokud toužíte to čistokrevné romantické a zároveň tak trošku britsky suché komedii, vřele doporučuji nenechat si ujít tento snímek!

A co Vy? Jste fanoušky ztřeštěné Bridget? 

Žádné komentáře:

Okomentovat