24. července 2014

Čas udělat blogu pápá...

Ahoj, moji milí :)

Pokud sem ještě někdo chodí, tak si jistě všiml, že nepřibývají žádné nové články. A už ani nepřibydou. 

Myslela jsem si, že se k blogu časem vrátím, ale teď vidím, že to není reálné - ne proto, že by nebyl čas, ale moje těžiště zájmu se prostě přesunulo úplně jinam - momentálně ani nečtu ostatní blogy a jediné recenze, které mě dokáží zaujmout, jsou ty na látkové pleny :) :)

Život jde dál, popravdě řečeno jsem dřív nebyla žádný kosmetický nadšenec, momentálně nestíhám vůbec spotřebovávat všechnu kosmetiku, co jsem si nakoupila (pět nenačatých micelárek asi mluví za všechno).

Blog mi hodně dal - vždycky mě bavilo psát, byl to pro mně relax a tak trošku i výzva, objevila jsem spoustu nových kosmetických produktů, mohla jsem reprodukovat svoje dojmy, postřehy i pocity, ale teď je čas jít dál...

Mějte se všichni moc krásně a jsem ráda, že jste to se mnou vydrželi víc než rok, měla jsem Vás všechny moc ráda :)

Blog rušit nebudu, třeba sem ještě někdy někdo zabloudí a najde tady zajímavé informace :)

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že nebudeš blog rušit, ráda se vrátím k tvýms tarým článkům... A třeba ty se za pár měsíců vrátíš ty za námi...;-)

    OdpovědětVymazat