19. června 2013

Vlny ve vlasech

Ahoj, moji milí :)

Je teplo. Já vím, že toho jste si všimli i bez mně, ale popravdě řečeno, to vedro mi leze i ušima a skoro nemůžu myslet na nic jiného :)

Fix ´n´Go Cool Waves Hair Mist Oriflame

Dneska to bude o jednom spreji na vlasy, který slibuje - a teď pozor! - zvlnění vlasů. Nebo podpoření vln. Nebo možná něco úplně jiného, protože se nikde (jak rafinované) vlastně pořádně nedočtete CO PŘESNĚ to má dělat nebo na jaký typ vlasů je přípravek určený. Už to nemůžu najít ani nikde na internetu a je to asi dobře, protože jinak bych se asi musela rozčílit :) :)

Sprej slibuje zvlnění vlasů. Což je něco pro mně. Ne, že bych tomu tak úplně věřila, četla jsem i dost rozporuplné recenze a diskuze, ale znát to - pořád mi to v hlavně hlodalo a tak jsem jednou neodolala a sprej si objednala. Teď si o něm něco málo povíme.


Obal
Černo-tyrkysový plastový obal s bílým nápisem a praktickou pumpičkou. Barva se mi líbí, připadá mi, že černá působí na vlasové kosmetice takovým profesionálním dojmem :) Obal je bytelný a rozprašovač dobře plní svoji funkci.

Vůně
Příjemná, trošku nasládlá, nic přímo chemického v ní necítím a rozhodně patří k tomu lepšímu, co jsem z vlasové kosmetiky kdy očichala. 

Účinky
Ono to jaksi nic nedělá. A když říkám nic, tak myslím nic v tom nejryzejších slova smyslu. Nevlní to (sakra!), vlasy to nenatuží, naštěstí ani neslepí, nepřidá jim to objem ani lesk, prostě kde nic není... znáte to. Docela mě to překvapilo - protože tohle je výrobek opravdu na nic! Zkoušela jsem ho nanášet na mokré vlasy, na suché vlasy, menší množství, větší množství... a NIC. Vím, že moje vlasy si žijí svým životem, ale takhle netečné nebyly snad ještě k ničemu... Na jednu stranu si říkám, jestli je vůbec možné brát výrobek vážně či se mi snad dostal do ruky nějaký (hodně) vadný kus... Těžko říct.

Pozitivní jsou snad jen dvě věci - už se neprodává a já ho po zrecenzování můžu konečně vyhodit :)

Vím, že dnešní recenze je taková celá o ničem. Což asi nejlépe vystihuje celý ten slavný sprej. Vlastně ani nejsem zklamaná. Čekala jsem, že bude k ničemu. Někdo tomu říká optimismus. Někdo blbost :) :)


















Jakože cool fotka :)






2 komentáře:

  1. I já si tento výrobek koupila a nejraději bych ho hodila do koše. Škoda peněz.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) Pořád si sice říkám, jestli nedělám něco špatně, ale chyba bude spíš v tom spreji :)

      Vymazat