7. června 2013

Červnové vábení

Ahoj, moji milí :)

Po delší době jsem si opět vytvořila svůj skrovný seznam kosmetických přání :) I když tentokrát se jim budu spíš snažit odolat :)






Rival de Loop Aqua osvěžující hydratační sprej
Myslím, že by se hodil jako "základ" před aplikací obličejového oleje. A stojí jen 30 Kč!

Balea slupovací maska
Sice mám velké balení své oblíbené okurkové masky od Freemana, ale tuhle věcičku vesměs všichni chválí a používat jeden stejný přípravek "až do smrti" by byla přeci nuda, no ne? :)

Mixa micelární voda
Nová značka drogerkové micelárky, hurá! :) An. ji chválila, nestojí svět a dá se koupit všude. Teď už jen nějak zlikvidovat ty zásoby ostatních micelárek, ach jo! :)

Sleek I divine paletka Original
Už mám od Sleeku paletku Oh so special a jsem s ní spokojená (možná bude v budoucnu i recenze ;) ). Díky ní jsem zjistila, že mě už nebaví si kupovat levné nepigmentované mono stíny z drogerky :)

Dermacol balzám na rty Love
Vlastně si nejsem jistá, jestli mám ráda voňavé tónované balzámy na rty... ale líbí se mi, o tom žádná! Na stránkách Dermacolu je navíc akce 2 za cenu 1 - za 79 Kč - a zrovna kombinace broskev-meloun mě láká nejvíc!

Linky ve fixu
Mám černé od Essence, teď bych chtěla ještě nějaké hnědé - ale ty se shání o poznání hůř. 


Jsem sama zvědavá, jestli bude červen spíš ve znamení odříkání nebo malých radostí :) :)

A co Vy? Vyhlédli jste si nějakou potřebnou zbytečnost? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat