5. června 2013

Čáry máry korektor!

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás článek o svém aktuálně nejoblíbenějším kosmetickém výrobku a tím je, jak už správně tušíte z názvu, korektor.

Dermacol Matt Control Corrector

Rovnou se přiznám, že na tenhle malý (nebo velký?) zázrak mě přivedla Evelin (což Vás ale vůbec nepřekvapuje, že? :) ). Původně jsem ho chtěla zahrnout do srovnávacího článku ještě s jedním korektorem, ale pak jsem usoudila, že si oba zaslouží vyniknout samostatně (a já mám hned o jeden článek navíc!).

Dřív jsem korektor používala jen na zamaskování pupínků (ne, že by to pomáhalo), proto jsem vždy sáhla po nějakém tom antibakteriálním, vysušujícím, hojivém a tak dále. S příchodem mimča nedokonalosti (téměř) zmizely, ale nastoupily kruhy pod očima. Takže jsem byla dost v koncích. A i když jsem si nakonec po dlouhých hodinách strávených čtením recenzí vybrala původně jinou záchranu (což jsem psala už tady), články Evelin mě prakticky vždycky přesvědčí o tom, že potřebuji prostě ještě něco! :) :) 

Všimli jste si někdy, že ty mé úvody často vydají na víc, než samotný článek? No nic :)


Obal
Obal je plastový s vysunovacím mechanismem, který by mi vyhovoval, kdyby se mi nepodařilo svůj korektor hned na začátku jaksi vylomit. Nevím, jestli je to mojí šikovností, vadným kusem nebo třeba tím, že probíhala slevová akce a tak byly všechny tubičky vyběhané (příště si ho zkontroluji hned v obchodě!), prostě to nějak nevydržel. Proto jsem ho také nevyfotila zevnitř, musíte si ho domyslet :) Ale na funkci to naštěstí vliv nemá :)

Odstín a konzistence
Mám odstín číslo 1, což je ten nejsvětlejší. Na výběr byla ještě dvojka (trojku jsem neviděla), ale ten byl dost do oranžova. Barva mi maximálně sedí a navíc jde korektor krásně rozmazat do ztracena. Používám ho buď přes BB nebo i samostatně. Konzistence je tuhá, ale krémová, takže se nepatlá všude kolem. Musím přiznat, že ho nabírám prstem a moc dobře se s ním pracuje.

Účinky
Používám ho především na kruhy pod očima a taky na pár začervenalých míst. Na to funguje perfektně, všechny tmavé stíny doslova zmizíkuje, aniž by tvořil dojem masky. Nezalézá do vrásek (a že jich mám!) kolem očí, drží a přitom je nenápadný. Asi jsem se zamilovala :) :)

Kupovala jsem ho v Rossmannovi ve slevě za 79 Kč a určitě to není můj poslední kousek.

Takže když to shrnu - má super odstín i konzistenci, drží a stojí pár korun. Navíc, i když je hodně lidí Dermacolem zásluhou krabiček krásy přesycená, pořád je to jedna z mála českých kosmetických firem a to se také počítá. Jednoznačně doporučuji!
















































A co Vy? Používáte korektor?

6 komentářů:

  1. Jéééé, děkuju :-) Jsem ráda, že jsem mohla pomoct a poradit. Jsem ráda, že jsi spokojená! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ani nevíš, jak jsem ráda já :) :) Nevím, co bych dělal bez ostatních blogů ;)

      Vymazat
  2. Tenhle korektor je mi čím dál sympatičtější. :) Uvidím, až budu shánět nějaký nový... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po něm mrkni, nedovedu si přestavit, čím by Tě mohl zklamat :)

      Vymazat
  3. ja pouzivam Miss sporty uz asi 12 rokov a nedam na neho dopustit, je super ma skvelu cenu :) ale o tomto som nevedela :)

    Inak ak ta zaujimaju moje oblubene majove vyrobky najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/oblubene-vyrobky-maj.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zrovna značku Miss Sporty nemám ráda, takže od nich nic nemám :) Na Tvůj blog určitě mrknu ;)

      Vymazat