4. listopadu 2016

Fructis Miraculous oil

Ahoj, moji milí :) 

Abych to tady nezahltila jen knížkami (i když asi budu v nastalém trendu pokračovat, jedna z věcí, které mi jdou přímo od srdce :) ), mám pro vás zase po hooodně dlouhé době taky jednu kosmetickou recenzi. Fotky jsou ještě z doby předchozího aktivního blogování :)

Když má něco v názvu zázrak, jsem k tomu dost skeptická. Když je to navíc přípravek na vlasy, nevěřím tomu o to víc. Na tenhle olejíček jsem narazila před hodně dlouhou dobou u Evelin, už bych asi ani nedohledala její článek (dobře, nejspíš dohledala, ale nechce se mi, budiž mi odpuštěno) a zaujala mě ani ne tak avizovaná ochrana vlasů před teplem, jako spíš slibované rychlejší vysušení vlasů fénem. To jako vážně? 

Musím říct, že jsem byla opravdu zvědavá. Před těmi dvěma nebo možná už třemi lety se ale tenhle olejíček nedal koupit na každém rohu, jako dneska (myslím, že jsem ho viděla i v Kauflandu!) a jeho cena se šplhala ke dvě stovkám (což mi přišlo dost, vzhledem k tomu, že jsem mu moc nevěřila). Nakonec se mi podařilo ho koupit v DM drogerii ve slevě asi za 150 Kč. Nevím, jak se cena pohybuje v současnosti, ale tipuji, že o moc dolů nešla. Takže po delším váhání jsem měla i já doma svůj zázrak. A jaký je? 

Obal je celkem obyčejný, z průhledného plastu s praktickým pumpičkovým aplikátorem a téměř "technickým" obrázkem. Je fajn, že vidím, jak mi obsah (ne)ubývá, víc k flaštičce asi nemám co dodat.

Vůně je ovocná, spíš sladší, zároveň taková trochu typická pro vlasovou kosmetiku. Je z vlasů cítit i nějakou dobu po aplikaci, ale poměrně rychle vyprchá, což mi osobně vyhovuje. 

Konzistence je příjemná, tak akorát hustá, při aplikaci se nelepí a dobře se vtírá do vlasů.


Účinky jsou hodně přesvědčivé :) Abych byla přesná - o tom, jestli jsou moje vlasy víc chráněné před teplem nebo konečně míň roztřepené nemám důkaz. To, že jsou vlasy jemnější, uhlazenější a lépe se rozčesávají nemůže být pochyb (což ale dokáže téměř jakýkoliv obyčejný balzám). Jeho největší plus ale vidím v tom, že OPRAVDU zkrátí dobu potřebnou k vysoušení vlasů! Nemám to tedy spočítané na minuty, ale když máte tak husté vlasy jako já, prostě to poznáte. A poznání je to vskutku příjemné. Takže potud bych ho milovala. Ovšem každá mince má dvě strany. Největší ale tohohle olejíčku je jeho podstata. Pokud si ho nanesete jen na konečky, je to v pořádku. Ale já chci mít hebké, vyživené a ochráněné vlasy všude, jak taky jinak. Jenže pokud si ho nanesete příliš blízko k pokožce vlasů, můžete si být jistí, že se vám "odvděčí" rychlejším maštěním. Ano, vím, že to prostě dělá každý olej a asi to nejde nijak vyřešit. ale pro mě je to prostě mínus do té míry, že ho používám jen občas a spíše v období jaro/podzim, protože v létě se vlasy zatěžují pocením a v zimě zase nošením čepice, netřeba jim tedy přidávat další důvod k zatěžování. Bezprostředně po umytí a použití oleje se to tak nezdá, vlasy jsou přiměřeně jemné a nadýchané, ale už druhý den je ten rozdíl poznat. 

Takže abych to shrnula - ano, olej splní to, co slíbí (a pro mě dokonce v tom nejzásadnějším bodě), ale přesto ho nezařadím mezi své oblíbené a pravidelně používané výrobky.

A co Vy? Máte zkušenost s nějakým "nemastícím" olejem? 











2 komentáře:

  1. ak už použijem na vlasy nejaký olej, tak práve tento :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom podobně, ale já už si nový pořizovat nebudu :)

      Vymazat